Lucka 3: Berätta om din bästa vän.

Usch jag har ingen bästa vän. Men vill så himla, himla gärna ha en. Och det är rätt svårt att hitta vänner nu. Innan har jag alltid hittat fantastiska vänner i de lag som jag tränat i. Den här gången är jag näst äldst i laget och alla andra är en sisådär fem år yngre. De är jättefina och jag vill väldigt gärna lära känna dem bättre men jag är rädd att det ändå inte riktigt blir samma sak. Blev till exempel inbjuden till en festaktig historia efter de andra i laget eftersom jag ju är över 20 och därför säkert inte ville vara med. Sådant gnager lite grann, jag känner mig gammal. Men jag blev väldigt glad för inbjudan!
Det är ju rätt barnsligt och egoistiskt det här med att vilja ha en bästis egentligen. Men jag vill ändå. Någon som man har sådär asroligt med.
Någon man känner hur bra som helst. Någon som inte hellre vill vara med någon annan. Det hade känts så fint att få vara någons förstahandsval.


Kommentarer
Postat av: julia.

Nästa år erica när jag flyttar till Göteborg och börjar på teknisk design (håller tummarna och läser tyska för meritpoäng) så ska vi hänga varje dag och sen när vi är klara med td ska vi jobba tillsammans med en massa bra koncept och bli stenrika (haha! Min mobil ville omvandla stenrika till sterila men det satsar vi inte på va? HAHAHAHA! Tänk om jag hade skrivit sterila! Usch, pinsamt) och sen åker vi till till NY, Paris och Tokyo på inköpsresa till oss själva. Eller så flyttar vi helt enkelt bara någonstans där shoppingen är stört bra. Tycker vi tummar på det bästis.

2011-12-03 @ 21:00:04
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Erica

<3 <3 <3 det du skrev means the world to me.

2011-12-03 @ 23:23:53
URL: http://bambielux.blogg.se/
Postat av: julia.

re: jag tummar tillbaka!

2011-12-04 @ 10:04:20
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh vad jag känner igen den där känslan! så hiiiimla himla mycket.

2011-12-04 @ 14:53:26
URL: http://pales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0