Byredo m.m.

Idag kom äntligen mina små doftprover ifrån Byredo. Vill egentligen ha en doft därifrån av helt fel anledning: Jag är omåttligt förtjust i parfymflaskorna! De är stilrena och dramatiska med sina enkla former och starka kontraster. Och samtidigt lite småkusliga eftersom de ger mig en känsla av gammaldags apotek.
Ren perfektion alltså.
Så här ser då de perfekta parfymflaskorna ut.

Och så här har jag sett ut idag förresten.
Kavaj - Uniqlo, Tenniströja - Gant, Svarta leggings (fast de har jag ju inte på bilden) - Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Kim

Vart har du beställt dina prover? Hittade inte dem på deras hemsida..

2011-11-30 @ 16:13:19
Postat av: Erica

Kim: Jag mailade Byredo och frågade om jag kunde få köpa prover på de dofterna. Men de var snälla och skickade dem gratis. :)

2011-11-30 @ 18:02:18
URL: http://bambielux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0