Cheer för alltid nu. Faktiskt.

Ska snart iväg på cheerleadingträning.
Här är min veliga cheerleadinghistoria: Jag har varit med i och tävlat med två lag, slutat, tränat i och tävlat med ett lag i Frankrike, slutat, bestämt mig för att börja igen men skjutit upp det ett halvår i taget, fått hoppa in i ett lag, lärt mig rutinen på fem träningar och sedan tävlat, förberett mig inför en tryout men ångrat mig och sedan inte deltagit på tryouten, fått tryouta lite smått ändå och blivit erbjuden en reservplats, tagit reservplatsen men sedan tackat nej till reservplatsen, tackat nej till en förfrågan om att tryouta för ett annat lag, och nu senast har jag bett om att få komma tillbaka och ska få bli reserv i alla fall. Inte i det bästa seniorlaget som jag först fick en reservplats i, men i det näst bästa.
Varje gång jag börjar träna cheerleading igen inser jag hur beroendeframkallande det är. Så nu ger jag nog upp: Nu ska jag fan inte lämna den här sporten något mer. Nu stannar jag.

Pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag o förening är du med i nu ? :)

2011-10-26 @ 16:22:25
Postat av: Erica

Hej! Jag är med i GCO. Och tillbaka i Cougars. Innan har jag varit med i både Cougars och Wildcats. Och så i Cheer Excess i Paris (som hette Cheer Stars of X-Swipe när jag var med)

2011-10-26 @ 16:34:14
URL: http://bambielux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0