För min bästis är bättre än din!

Här har vi världens bästa tjej. Julia heter hon och ni vet nog redan vem hon är. Det är nämligen Julia som förser oss med daglig inspiration här. Hon har fantastiskt bra smak - även när vi har helt olika åsikter om huruvida något är fint så tycker jag att hon har fantastiskt bra smak! Och hon är lätt att prata med och generös och omtänksam. Hon kan helt otroligt mycket om film - skådespelare, ljussättning, regissörer, bakgrundhistoria - you name it! Och hon är klok och påläst när det gäller, ja när det gäller precis allting tror jag. Dessutom är hon världens djurvän. Hon är ambitiös så det är helt otroligt och hon kan verkligen få mig att skratta! Hon är minst tusen gånger coolare än jag men inte på gangstah-sättet förstås utan genom att genuint inte tåla romantiska komedier, känna till olika konstnärer och tycka om musik som inte nödvändigtvis är upptempo.
Julia och jag träffas alldeles alldeles för sällan men vi SMS:ar och mailar och kommunicerar via bloggarna varje dag. I framtiden ska vi starta minst tre företag och bo i samma stad och plugga tillsammans. Tycker så himla mycket om henne.

Kommentarer
Postat av: Miss C

Erica: Åhhh! Om en kille erbjuder mig en walk in closet så får jag nog överlägga

att acceptera killen, haha! Är väldigt kräsen med 'pojkvänner'... ;D

2012-02-22 @ 09:44:26
URL: http://missc.se/
Postat av: julia.

åh, erica du är min allra allra allra bästa vän!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-02-22 @ 09:50:26
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Emma

Har också min bästa vän alldeles för många mil bort, men en dag, då ska vi bo nära varandra. Å andra sidan, äkta vänskap består trots sådana avstånd, så både du o jag kan skatta oss lyckliga för denna fina vänskap vi har (med våra bästa bästa vänner) =D

2012-02-24 @ 13:57:20
Postat av: nadine

kollade precis hennes blogg..tack somfan för bra bloggtips!!!

2012-02-26 @ 19:17:35
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0