Önskelista!

OK här har vi en finfin önskelista inför min födelsedag!
Mamma och pappa kan inte ni - snääääälla - ge mig:
Den här översnygga bikinitoppen som jag har velat ha väldigt länge nu faktiskt. Snällaaaaa.... Finns här men är billigare här (om man räknar med frakten alltså. Storlek XS och i färgen svart). Vill jättejättejättegärna ha den liksom!

De här jättefina skorna ifrån See By Chloé.

Den där fina jackan (storlek 1). Om ni tror att den skulle bli helt OK till mitt röda hår och om ni tror att den skulle bli fin på mig...
Finns i superfint svart också!!!!! Nästan ännu finare ju.

Och så den dära pyjamasen ifrån Calvin Klein Essentials som aldrig blir av att jag unnar mig. Den vill jag ha.
Och en bil!

Kommentarer
Postat av: julia.

Haha! Gillar din sista önskning;)

2012-02-19 @ 18:13:01
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Nordhligt

sista önskningen = på min önskelista året om

2012-02-19 @ 20:04:27
URL: http://nordhligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0