Julklappar!

Tänkte berätta vad jag fick för grejer i julklapp. Presenten ifrån min pojkvän är så ruskigt fin att den förtjänar ett helt eget blogginlägg så ni får ge er till tåls vad gäller den. Men här kommer resten!
Ifrån mamma och pappa fick jag en grymt fin stickad body ifrån Gant. Ett riktigt speciellt plagg, det är ju inte alla som får en stickad body liksom!
Det riktigt skriker italiensk skidort för sextiotalets jetsetters om den! Och jag gillar ju när det skriker sådana saker om plagg. Här har vi en
bild (kan berätta att jag har byxorna på bilden också. Fast i svart.).

Så fick jag två böcker. Obsession och Guccikrigen. Har börjat läsa lite smått i den senare och även om författaren (som med all säkerhet har låtit
någon annan skriva boken åt henne) gör mig smått vansinnig, är boken rätt trevlig att läsa. So far so good: Hon reser runt och lyckas med det
mesta typ. Även när hon är fattig.

Och The Nanny Diaries! Eftersom en utav mina absoluta absoluta favoritskådespelerskor är med (Scarlett Johansson♥) och för att det var en
specialutgåva med DVD och anteckningsbok. Tillräckligt fjompigt för att jag ska falla pladask tänkte mina föräldrar. Och de känner mig väl!
Den var rätt bra dessutom. Och anteckningsboken är jättefin.

Sedan fick jag även en årsprenumeration på världens bästa tidning, Jalouse, som kan se ut så här ibland.

Och en liten bricka och en pälsig väska...
Och det var mina julklappar! Himla fina. ♥

Kommentarer
Postat av: julia.

Åh, vilka bra grejer erica!

2012-01-13 @ 15:58:03
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0