När hjärtat vill helt andra saker än hjärnan.

OK jag har ett problem. Det är ett rätt roligt problem egentligen - inte sorgligt någonstans. Men likväl ett problem: Jag vill ha en ny mobil. Och mitt hjärta bultar något alldeles extra för den som egentligen är helt fel.
Då jag vill ha ett ordentligt tangenbord och touchscreen, har jag gallrat undan rätt många mobiler. Kvar står två modeller. Den riktiga snyggingen som egentligen inte är bra nog för mig och den som på pappret är alldeles perfekt men som ändå inte får mig på fall.

En skinande vit BlackBerry, dyr i inköp och med lite för liten skärm, ett ganska snålt App-utbud och en kamera som inte direkt är något att skriva hem om.

Eller en mer prisvänlig SonyEricsson med enorm skärm, bra kamera och fler appar. Men kan jag någonsin lära mig att älska den?
Vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Sosso

Är det inte bättre att ha en mobil man älskar? Har ändå inte positiva "känslor" mot sony ericssons senaste mobiler. Min bättre hälft hade en Sony ericsson Xperia mini. Och den var absolut inte bra! Bara massor med krångel fel. Samma sak har andra med den eller liknande telefoner upplevt.

Jag skulle säga följ ditt hjärta, men du gör som du vill!

2012-01-20 @ 13:47:26
URL: http://sosselito.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hej! Tänkte bara meddela att jag har experian och den är helt underbar! liten och behändig men med fullt tangentbord. Batteritiden suger dock.. Så det är något man måste tänka på hela tiden, att man inte leker med den för mycket.. Men för mig funkar det så jag är nöjd med den :)

2012-01-20 @ 16:35:23
URL: http://onla.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har en SonyEricsson Xperia Ray och är super nöjd med den. Den är ju inte helt som den du tittat på men snar lik så kan tipsa om SonyEricsson går att ha mycket appar på och allt sånt :)

2012-01-20 @ 22:31:50
URL: http://emma86.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0