A.P.C.

Förra året köpte jag en tröja ifrån A.P.C. Ja, det är den som Nio Till Fem-Sandra har. Men jag tyckte att den var så fantastiskt fin så jag kunde bara inte låta bli. Och det är verkligen en utav mina absoluta favorittröjor så det var ett väldigt bra köp.
Hur som helst. Sedan jag beställde den där tröjan, har A.P.C fortsatt att förgylla min vardag titt som tätt genom att skicka planscher. Hittills en för våren och för sommaren. På baksidan av plancherna finns alla plagg från respektive kollektion uppradad i färgskala (som på hemsidan). Och så här ser de ut.



Kommentarer
Postat av: Tove

Åhh vad fint<3



Tack för tipset om var jag kunde hitta galjeörhängena! (

förstod dock inte riktigt hur man skulle bära sig åt för att beställa dem...och de var litet dyra men tack iaf.)

2012-03-17 @ 14:31:54
URL: http://dintotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0