...

Vilken jävla pissdag.
Började med min dagliga enorma dos av prokrastinering och fortsatte med huvudvärk, vidare till en tentasal där jag inte kunde svara på en endaste fråga. Gick efter bara en timma utan att egentligen ha svarat på något - ser fram emot en sommar fylld med hållfasthetsläraplugg och en omtenta den 24 augusti. På väg till tentahaveriet hann jag dessutom bli utskälld av en granne som tyckte att jag sprang omkring för mycket i lägenheten och väsnades. Då jag var försenad till tentan och dessutom rädd som tusan sprang jag därifrån. Nu har jag tryckt i mig en halv (stooor) påse lösgodis i hopp om att må bättre (funkar inte riktigt) och även skrivit ett ursäktande brev till grannen. Brevet blev å andra sidan väldigt bra. Men jag har inte vågat lägga det i hans brevinkast ännu för jag kunde höra genom hans dörr att han var hemma och jag törs inte träffa honom igen. Suck.
Vilken jävla pissdag.

Kommentarer
Postat av: julia.

Men usch, stackars dig Erica! Så jobbigt med sådana skitdagar:(

2012-03-09 @ 18:33:48
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Frida

horror!

2012-03-09 @ 19:56:11
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: aina

ooh, jag kan precis tänka mig vilken granne det var. en gång när jag hade haft tvättid kom en och ringde på min dörr och skällde ut mig för att jag inte rengjort luddfiltret i torktumlaren. jag förklarade att jag inte ens torktumlat så jag visste inte att luddet var kvar och att det alltså inte var JAG som hade stökat ner utan att plocka undan efter mig. han riktigt fnös och sa att det ändå var min uppgift. sen klev han med ljudliga steg upp i trappen och jag började störtgrina av irritation när jag stängt dörren. kan bara tänka mig att det var samma granne. ärkepucko.

2012-03-10 @ 10:34:09
URL: http://speak-n-spell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0