Kvällsrapport

Sitter i mitt rum hemma hos mina världsbästa föräldrar nu. Pappa och jag har ägnat kvällen till att laga syndigt god spagetti carbonara och beställt fina hemmakläder ifrån ASOS. Han tyckte att mamma borde välkomnas hem av någonting mer uppklätt än mjukisbyxor och T-shirt. Bra tänkt tycker jag! Så nu har vi beställt tröjor och pikéer till honom och imorgon blir det några fler tröjor och ett par chinos ifrån Topman.




Senare kom mamma hem och hon och jag tittade på Top Model Sverige och sedan fick vi sällskap utav pappa och tillsammans förfärades vi över de spånigaste brudarna någonsin i LA. Och nej, det var inte planerat att vi skulle se det programmet men det var liksom transportsträckan till nästa viktiga program, nämligen Project Runway som mamma och jag kikade vidare på.

Det är så mysigt att vara hemma här. Jag har verkligen världens bästa föräldrar. Måste träffa dem oftare känner jag.


Kommentarer
Postat av: Becca

svar: jaså! Det är ju jätteintressant :) och vackert!

2012-03-15 @ 10:32:01
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Hoppas du har en bra dag, här är de inge sol idag men lika glad är jag förde. Sol ger mig bara huvudvärk så skönt att slippa nu när den skinit i snart en vecka i sträck.

Vad anser du om fördomar?

Har du några egna fördomar eller haft?

2012-03-15 @ 13:47:13
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0