Presenthysteri!

De har skämt bort mig helt galet mycket! Har fått så fantastiskt fina presenter och är så glad för alltihop. Fick öppna mammas och pappas presenter i bilen förresten, den första på Statoil och resten under färden när vi lämnade tävlingen i Borås och återvände till Göteborg. Där åt vi på Heaven 23. Vilket var magiskt. Åt dillstekt kungsflundra med kronärtskockscrème, rökt sidfläsk, bönor och rostad vitlök. Kan lova att det var bland det godaste i hela mitt numer 22-åriga liv.



Kragen som är så fin att det inte går att beskriva med ord, bara med glädjetjut! Och festligaste håraccessoaren, så sött!!! Tack tack tack Julia du
är världens bästa! <3

Av mamma och pappa fick jag fyra tabletter med parisiska motiv. Alla fyra är olika och det här var det allra finaste tycker jag.

Och så fick jag en Audrey Hepburn-box!

Kofta ifrån älskade Gant. Eller ja, den är ju ifrån mamma och pappa först och främst men ni fattar. I min favoritfärg dessutom! Har förresten fått
Gant-plagg i födelsedagspresent 2007, 2008, 2010, (2011 fick jag ett presentkort som med rätt stor sannolikhet kommer att användas i en
Gant-butik) och 2012! En väldigt, VÄLDIGT bra tradition tycker jag!


De gav mig en fantastiskt snygg skjorta som jag kommer att knyta i midjan och ha på mig ungefär hela sommaren! Även den är ifrån Gant
förresten. Tycker att den passar bra till mina färger.

Av min pojkvän fick jag helt fantastiska Flora By Gucci Eau Fraîche. Alltså flaskan är vacker och doften är god! Ska beskriva doften lite mer
ingående någon gång men sammanfattningen är: Sommar. Och så ska han bjuda mig på Hungerspelen, kanske på fredag! Ska bli jättemysigt
och har tittat på trailern flera gånger med skräckblandad förtjusning!

Och vet ni vad mer: Jag fick en resa till New York av mamma och pappa!!!!!!!!!! Jag får bestämma när den ska bli av och då åker mamma och jag
dit i en vecka! Det ska bli så otroligt roligt verkligen! De skämmer bort mig något helt otroligt (och ja, jag gillar det. Väldigt, väldigt mycket.) Fast
de hade varit världens absolut bästa föräldrar även utan alla presenter. Ska försöka spara varenda slant jag får ihop från och med
nu: Ska lägga varenda sommarjobbskrona i NY-budgeten. Plus skatteåterbäringen! Pepp!

Kommentarer
Postat av: Katja

Så himla himla fina presenter!

2012-03-26 @ 21:20:05
URL: http://katjabeckman.blogspot.com
Postat av: julia.

hej erica <3

2012-03-28 @ 19:11:48
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Så himla kul med en resa!

2012-03-29 @ 18:54:30
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0