DM

OK först blir det en hel del tjat om helgens cheerleading och sedan ska ni få se vad jag fick i present! Gårdagen var rätt fantastisk. Vi satte programmet helt perfekt och har aldrig varit så bra som vi var ute på tävlingsmattan! Av någon anledning tyckte domarna ändå bara att vi skulle få silver. Surt. (Och vi var bara fyra lag som tävlade i vår kategori så nej: bra är det faktiskt inte med silver.) Men det innebär i alla fall att vi kvalade vidare till RM vilket ska bli väldigt kul! Och jag känner mig mer motiverad än någonsin till att träna hur hårt som helst!
Här har vi programmet! I två olika vinklar till och med! Om ni är nyfikna på var jag håller hus så börjar jag med att göra en kullerbytta framåt i programmet. I bygget precis
efter hoppen är jag basen till vänster (vänster för den som ser filmen alltså) i den mittersta byggruppen. Och som ett tredje riktmärke: Gör tre
flickisar i gymnastiksekvensen (tillsammans med en annan tjej då, jag är den som står närmast publiken).

Kommentarer
Postat av: Frida

IIIHK vad bra det där såg ut! Är så imponerad

2012-03-26 @ 16:33:31
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Jeanette

OMG! Det är ju helt stört. På ett bra sätt alltså.

Så "Bring it on" finns på riktigt med andra ord..



Hur grymt bra som helst! :)

2012-03-28 @ 10:27:12
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0