CSN!

Hej jag är visst studiemedelsberättigad!
 
Fick besked angående "omtentan" jag gjorde i augusti (gjorde inte ens ett försök att tenta av den i slutet av förra terminen då det egentliga tentatillfället var) att jag blev godkänd och inte ens var på gränsen till underkänd utan istället fick en fyra (man kan få underkänt, trea, fyra eller femma)! Supersnäll rättning (hon som höll i kursen skickade ut ett mail efter det ordinarie tillfället att nästan exakt alla fått en femma) så vi behöver inte höja min prestation till skyarna. Men OK då, vi höjer mig till skyarna i alla fall.
 
Längtar om möjligt ännu mer till New York nu! Har redan bestämt mig för att det är mitt livs bästa resa. Bara mamma och jag i en storstad hela veckan med shopping, museer, mammas födelsedag, inspiration, höghus, lyxhotell, folkmassor, morgnar på gymmet och nu även en sommarlön att spendera.
 
Tomma resväskor dit, övervikt på planet hem.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SOFIASTICATED

sv: Ja, men det kan jag hålla med om. Om det ska öppna i Stockholm kan de väl ändå öppna lite centralare, hehe :)
Hoppas du har en bra dag, KRAM! :D

2012-09-13 @ 12:56:27
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0