En bättre Bambie 1

Det är det här som gäller nu.
 
 
 
Peppelipepp <3

Kommentarer
Postat av: michaela

hur du än gör så är du världens sötaste tjej åtminstone. håller tummarna för att allt du vill går, det gör det ju om du verkligen verkligen vill. puss.

Svar: aaaw tack så hemskt mycket! :D
Bambie Lux

2012-09-30 @ 03:13:51
Postat av: fett anonym

det är okej. de flesta slutar vara duktiga flickor vid 20+. jag tänker mig att det kallas att prioritera det som gör en lycklig, snarare än perfektion för perfektionens skull. din röst är helt okej faktiskt :)))))))

2012-09-30 @ 03:50:43
Postat av: ak

känner igen mig lite i det du berättar om. ville bara säga det är okej att
"bara vara" under olika perioder i livet, låta livet ha sin gång, men om du inte trivs så är det klart att du ska ändra på det! lycka till :)

2012-09-30 @ 12:55:54
Postat av: Johanna

Åh vad jag känner igen mig i dig från skoltiden. Det kanske är en klen tröst nu, men det kommer inte alltid att kännas så. Du kommer att inse att mycket av problemet sitter i huvudet, i sättet att tänka kring prestationer, utseende etc. Jag önskar att tjejer (för det är främst tjejer som tänker så här tyvärr) kunde jobba med sin självkänsla att acceptera sig själva som de fantastiska människor de är istället för att hitta fel och sätta upp krav som de omöjligt kan leva upp till. Du är asbra som du är nu. Och som du säger "jag mår jättebra och har jättekul". Hurra för det! Då måste du ju ändå göra något rätt.

2012-09-30 @ 13:12:23
Postat av: Vida

men guuuu va gullig du eeeeee!!!

2012-09-30 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0