Molome September

Utan Instagram men med fjompiga substitutet Molome! Här har vi senaste månadens skörd (på äkta niotillfem-manér)!
 
 
1. Med bästis på Konstmuseet. 2. En hund vid namn Chi chi love som utgör vår senaste skoluppgift. Hunden ska bli miljövänlig... Eller rättare sagt: tillverkningen av hunden, hunden själv och företaget som står bakom den ska bli miljövänliga!
 
 
3 & 4. Jag testade att sminka mig med en sådan här som jag fick i present av min pojkväns mamma. :)
 
 
5. På väg hem ifrån Citizen Kane-kväll (Julia visste nog inte om att hon bor i ett Red-light district). 6. Stackars Chi chi love igen, den här gången uppstyckad i tusen delar.
 
 
7 & 8. Hemma hos min kompis Moa, eller ja. Typ hemma hos henne, lite mer hemma hos hennes pappa egentligen men han var inte där. Jag körde dit i bil helt på egen hand vilket var första gången någonsin. Och då tog jag ändå körkortet i mitten av december! Där passade jag på att fota de glittriga väggarna och så hittade jag en Moonrise Kingdom-kikare.
 
 
9. Vad min skola tvingar mig att göra. Det visade sig senare att jag hade läst fel på ritningen så hjulet var dubbelt så stort som det skulle vara. Hmpf. 10. Började rita på en träningskollektion igår. Eller egentligen tre olika små kollektioner. De här T-shirtarna visar lite hur jag hade velat vara om jag var yngre, modigare, lite taskigare och med i en amerikansk tonårsfilm.

Kommentarer
Postat av: julia.

haha! hade ingen aning om att du tog kort där, och red light district alltså, HAHAHA!

2012-09-30 @ 21:59:01
URL: http://julia.blogg.se
Postat av: julia.

har precis köpt btw: http://www.modekungen.se/se/skor-fat-16641

nu ska jag läsa great expectations <3

2012-09-30 @ 22:00:01
URL: http://julia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0