Uppdatering

Hej alla fina och FÖRLÅT  för att jag inte skrivit något här på typ EN HEL MÅNAD! Det är inte OK, inte OK alls. I alla fall, nu skriver jag igen. Vi får se hur mycket det blir men det ska aldrig bli så här dött igen, det törst jag nästan lova.
 
Imorse hände en väldigt trevlig grej. Fick ett mail ifrån mamma om att hon nu hade bokat hotell i New York. Och det blev det hotellet som vi kikade på i söndags, det som jag verkligen tyckte mest om utav alla vi tittade på. Så. Himla. Fint. (Och. Så. Många. Stjärnor.)
 


The Setai Fifth Avenue heter det och ser ut lite såhär. Håller verkligen på att längta ihjäl mig till resan, tänker på den varenda dag. Ni får hemskt gärna bomba mig med tips på vad man kan hitta på där borta.
 
Vad har mer hänt?
 
Jag har skrivit en omtenta men vet fortfarande inte om jag blev godkänd. Och jag ligger just nu 3 små pyttepoäng ifrån att få CSN vilket är helt sjukt. Från MVG i allt till ej studiemedelsberättigad, snacka om att jag har utvecklats åt fel håll..
 
Jag har börjat skolan igen. Jag är förkyld. Jag har börjat i cheerleading och gymnastik och sedan slutat i cheerleadingen efter en träning. Det blev för mycket. Men det känns fantastiskt roligt att ha börjat med gymnastiken igen! Är nästan tillbaka på den nivå som jag var på när jag slutade för drygt 4,5 år sedan. Redan! Men det ser nog inte lika bra ut längre, en del muskler har försvunnit och min stil är nog inte så graciös. Men det ska det bli ändring på. Är verkligen lycklig över att vara tillbaka inom gymnastiken, att jag törs köra saker (nästan) helt utan att vara rädd, att det gick att komma tillbaka.
 
En annan väldigt bra sak är att min finaste, bästa vän Julia har flyttat hit och vi bor nu bara 1,6 km ifrån varandra! Hon och hennes syster har en superfin lägenhet (ni kan ju kika lite på den här och här), helt perfekt inredd såklart med böcker att dö för och en soffa som i alla fall hamnar på min topp fyra över skönaste sofforna genom tiderna.
 
OCH en annan väldigt bra sak är att jag har ett helgjobb på Liseberg och nu även ska få skriva kontrakt för att ha samma helgjobb till vintern!

Kommentarer
Postat av: felicia

fint att du är tillbaka!!

2012-09-11 @ 14:21:31
URL: http://tigerlilys.blogg.se
Postat av: julia.

ja, så himla glad att du är tillbaka erica!

2012-09-11 @ 17:37:33
URL: http://julia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0