J.Edgar

Se den. Alltså bara gå och se den. J.Edgar är en så himla bra film.


Kommentarer
Postat av: julia.

Ja! En av mina favoriter ever tror jag! :)

2012-01-21 @ 22:42:07
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Tove

Hej, jag älskar din blogg!

Har följt dig ganska länge och minns när du färgade ditt hår sådär fantastiskt blont samt blekte ögonbrynen. Tycker detta är så himla fint och börjar bli riktigt sugen på att prova själv (hos frisör då, såklart). Tänkte bara att jag skulle fråga dig om det vara sådär jättekrångligt att få till det bra? Är lite rädd för att jag ska förstöra mitt hår eller att det ska bli typ grönt eller någon annan spännande färg. Jag har ungefär samma utgångsläge som du hade, möjligtvis att mitt hår är lite lite ljusare. Blev det förfärligt jobbigt med utväxten? Var det bara besvärligt eller skulle du säga att det kan vara värt ett försök?

Tack!

2012-01-22 @ 00:08:12
Postat av: Mathilda

Den verkar bra - måste se! Fin header också!

2012-01-22 @ 14:22:09
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0