Bambie bygger ett imperium...

Vill be om ursäkt för att jag varit så tyst den senaste tiden. Har inte riktigt orkat med bara. Men nu har jag tagit sommarlov och känner mig pepp på allt! Så idag har jag gjort en ny header (visst är den fin!?!! Är väldigt, väldigt nöjd - I owe you one Walt!) och även startat igång en till blogg (det var just smart Erica... Här orkar du knappt med en blogg men startar ändå upp en till!).
BetterBambie.blogg.se heter den! Följ!
Better Bambie kommer att bli lite som en träningsblogg/dagbok/inspirationsmapp tänker jag mig. Det blir cheerleading, gymnastik, träning i allmänhet, planer, plugg, stretch, träningskläder, recept och annat som har med träning och disciplin att göra, förhoppningsvis ett bildbevis på ett mer vältränat jag efter sommaren också. Och förhoppningsvis godkända omtentor.
Jag har skapat bloggen för min egen skull men behöver verkligen en publik att skärpa till mig inför. Så kika hemskt gärna in där också. Så gör ni mig till en bättre människa. Och det blir inget överdrivet käckt och inte alltför mycket självförverkligande. (Lovar.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0