Lucka 4: Berätta om en person som du beundrar.

Jag beundrar min mamma så himla mycket! Hon orkar med så mycket liksom: Bara genomför istället för att sega runt och skjuta upp. Jag känner inte någon med mer handlingskraft an henne. Hon är smart och allmänbildad och kan minst en sång om vilket ord som helst. Och hon är så uppskattad. På jobbet och utanför. Och hon får de jobb som hon hoppas mest av allt på att få. För så himla bra är hon! (Och jag tänker bli som henne.)
Här har vi en väldigt fin bild på min väldigt fina och proffsiga mamma.
(Min pappa är förresten också väldigt väldigt bäst och jag beundrar honom massor med men nu fick det bli mor min.)

Kommentarer
Postat av: julia.

alltså, ni är så himla lika!

2011-12-05 @ 10:50:56
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0