Önskelista

OK: Först ska min pojkvän fylla år. Sedan ska vi fira första, andra, tredje och fjärde advent, vi ska fira lucia och vi ska fira vår fyraårsdag. Men sedan ska vi faktiskt fira jul. Och tiden går fortare än man tror. Så jag påbörjar min önskelista redan nu.
(Åhh den finns i vitt också!) BlackBerry 9900 Bold. Har insett att touch-screen (som jag har på min nuvarande mobiltelefon) är grymt jobbigt så fort man ska skriva något
men rätt praktiskt i övrigt. Så den här knubbiga BlackBerryn med både tangentbord och pekskärm verkar rätt så jätteperfekt. Särskilt med tanke
på att den har en tillräckligt bra kamera med suverän videofunktion också. Och de appar som jag är intresserad av (eller åtminstone alternativ
till dem) verkar finnas till den här mobilen med. ÅÅÅÅH jag vill bara ha den nu nu nu (fick upp ögonen för den igår, det här är lite farligt nästan)!
Om ni vet någon telefon som har en stor (så stor som möjligt) touch screen, ett helt tangentbord med "riktiga knappar" och tillgång till ett så stort
utbud av appar som det bara går: Säg till mig! Söker med andra ord en iPhone med riktiga knappar. Suck.

Return to Tiffany heart tag key pendant. Så väldigt, väldigt sött med både hjärta och nyckel och helt perfekt att bära precis under kragen. Ett
sådant där smycke som skulle betyda någonting alldeles extra hela livet tror jag. (Ni måste bara kika på den här berlocken också! Även den är
helt bedårande men dessvärre kostar den mer än sju gånger så mycket som den andra. Och mer än sju gånger så fin, det är den ju faktiskt inte.)

Den dära Fred Perry-kollektionen... Och kanske speciellt de här två tenniströjorna. Fast allt är så fint så jag har svårt att bestämma mig för
vad jag helst vill ha.

Presentkort på NK så att jag kan köpa den där Tillien någon gång...

Pyjamas ifrån Calvin Klein Essentials. Världens goaste material. Har velat ha en fin julpyjamas jättelänge och funderat på att önska mig det i
julklapp men det har inte blivit av. Men nu så: Ja, jag önskar mig faktiskt en pyjamas nu.
Och det var min önskelista hittills, den 15 november 2011.

Kommentarer
Postat av: julia.

erica, vet att det inte är admire som du gillar men i alla fall:



http://www.tradera.com/supersnygga-svarta-acne-atacoma-i-mycket-bra-skick-strl-36-auktion_342391_143578802

2011-11-16 @ 11:30:06
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilken härlig pyjamas! Smart att börja med önskelistan tidigt, den här tiden på året är ändå så stressig.

2011-11-16 @ 21:57:17
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0