Önskelista (fortsättningen... eller en del av fortsättningen...)

Och vi fortsätter med fler önskningar...
Skjorta med en fantastisk detalj på kragen. Ifrån Patouf.
En av mina absoluta favoritfilmer i sin ursprungliga form (alltså Ghost World som serietidning). Finns här till exempel.

Den här boken som jag varit för snål för att köpa inbunden. Nu finns den som billig pocket. Säkert jättejättedålig men ja.... ett fint omslag är ju
alltid något! Och den har ju faktiskt fått rätt bra kritik. Fast å andra sidan tillhör den världens mest intelligensbefriade genre.

Cheerleadingskorna önskar jag mig inte längre för jag beställde dem igår.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ghost World är så himla bra!

2011-11-18 @ 21:28:22
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0