Efterlysning: VITA PLATÅSANDALER!

Alltså jag kan inte få nog: Jag vill ha tusen par vita skor. Allra, allra helst skulle jag vilja ha ett par vita platåsandaler som jag såg på Din Sko när jag var typ sex år. Mamma, pappa och jag skulle köpa skor till mig och jag tror till och med att jag drömde om de där skorna innan det var dags. Men när det väl var dags visade sig att jag inte alls skulle få några platåsandaler. Platåsandaler var tydligen inte det minsta passande till en sexåring. Hmpf. (Och ja, det kan mycket väl vara det mest traumatiska i min uppväxt. Sådana upplevelser växer inte på träd i mitt liv så det gäller att ta vara på dem. Mina föräldrar är jävligt bra med andra ord).
Lite så här vill jag i alla fall minnas att de såg ut. Vita och sportiga med kardborreband och en sådan där knubbig platåkilklack som liksom såg
lite bubblig och välvd ut. Och i det här stora vita platåpartiet satt ett mörkblått, blankt plastparti. Finns det någon som har eller har haft ett
sådant par? Snälla visa mig eller berätta mer om dem!


De här är ju ganska bra alternativ men ja. Inte helt... Tipsa mig hemskt gärna!!!


Och så har jag ju de här fina! Och de här 90-talsgalningarna! Men ändå. Fler vita platåsandaler tack!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vart kommer dom vita skorna med kilklack i trä ifrån? (bild nr 2) :)

2012-04-14 @ 11:24:08
Postat av: erica

hanna: de är ifrån asos :)

2012-04-14 @ 11:31:02
URL: http://bambielux.blogg.se/
Postat av: ;)

http://www.bianco.se/webshop/produkt/till-henne/skor/sandaler/amar-sandal/547288

2012-04-17 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0