Om att överlista 3....

Känner mig lite jättesmart för en grej. I samband med att jag köpte min ääääälskade BB (det var värst vilket tjat om BB), fick jag ta och byta abonnemang eftersom Tele2 (och det var värst vilket tjat om Tele2) inte kan hantera BlackBerrys (det var värst vilket tjat...).
Men då var det så käckt (pinsamt men ändå passande ord) att det abonnemang jag valde gav mig möjligheten att köpa till en mobil för 0 kr/mån. Bindningstiden blev visserligen 18 månader istället för noll men jag räknar med att vara kär i min telefon i minst ett och ett halvt år så det fanns ju inga nackdelar!
Eller jo, det fanns en. Den var ju låst till 3. MEN så köpte jag en upplåsningskod (härifrån om ni undrar) och voilà: Ny, kanonfin mobil till min älskade pojkvän!

Kommentarer
Postat av: julia.

bra deal!



och ja, köp! ser du hennes spindelmannenstrumpor btw? hur tror du att andrew garfield är som spidy i kommande filmen? gillar affischen mycket: http://www.imdb.com/media/rm1124971264/tt0948470



haha! jag är mycket på! hade verkligen behövt göra något helt annat en hel sommar.

2012-02-17 @ 18:30:29
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: julia.

alltså, du kommer säkert slå mig för det här men, alltså jag tror inte att jag förstår grejen med kirsten (!) och ryan gosling fick mig att må illa i blue valentine, fast å andra sidan har jag ju inte sätt drive ännu så jag kanske inte skall säga så mycket. men, efter att bara ha sett en film med honom så fattar jag inte grejen med honom heller. det finns bara en leo liksom (som dessutom är the great gatsby i sommar) ;) hehe.



jag skall vara på intervjun kl 14. det stod att det skulle ta 2 timmar, så kl 16 är jag förhoppningsvis klar.



skall jag komma till dig sen då? har du ngt på kvällen eller när skall jag boka tågbiljetten till?



:)

2012-02-17 @ 19:28:52
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0