Lördag? Nej, Cheerdag

Idag har jag tränat cheerleading precis hela dagen! Har varit i hallen från 11 till 18. Och det har varit så himla roligt! Kroppen är mörbultad och imorgon har vi träning som vanligt igen. Jag har blivit ordinarie i laget vilket innebär att jag nu har en plats i rutinen. Så himla roligt för då får jag tävla och det är ju det bästa som finns! Det blir första gången som jag fyller år på tävlingsdagen och även första gången som jag tävlar med som rödhårig. Dessutom växer laget i mina ögon: Har riktigt roligt med dem!
Jag har börjat lära mig att basa idag också, vilket är väldigt nytt för mig som tidigare bara har agerat topp och framperson (den som står framför bygget och bara hjälper till lite grann). Men det kändes riktigt bra faktiskt! Och det var kul. Skitjobbigt. Men kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0