Redo för Cannes!

När jag fyllde 21 fick jag ett presentkort på NK av mina föräldrar. Jag ville använda det till någonting speciellt - inte bara köpa vad som helst
utan en grej. Och den grejen köpte jag idag. Ett par solglasögon ifrån Marc by Marc Jacobs.
Velade hur länge som helst inför det här köpet. Det stod mellan dessa och ett par ifrån Fendi. Fendisarna var på sätt och vis mer klockrena på
mig. Men samtidigt betydligt mer väntade och förutsägbara. Vilket kändes trist. Så det fick bli de här. Och även om jag fortfarande inte har tagit
bort plomberingen tror jag att vi kommer hänga länge, Marcbrillorna och jag.

Tycker att det är en så snygg detalj att skalmarna är genomskinliga. Och så gillar jag fjärilsformen för den är lite otippad på mig. Har varit så
trygg i sjuttiotalet när det gäller brillor (fast vi får ju inte glömma Lolita-brillorna!) så jag är glad att jag vågade mig på en annan form. Vill att
de ska påminna lite om modellen Audrey ifrån Céline (ni vet).
Och nog känner jag mig allt lite som en filmstjärna i dem, redo för Cannes!




Kommentarer
Postat av: Julia.

Så snygga Erica! Snygg tjej och snygga glasögon!

2012-06-17 @ 11:17:39
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0