Gymnastik <3

I helgen var det tävling. Vi kom sist och näst sist av alla lag. Kul kul. Men det var ändå ingen viktig tävling så.... ja, det är bara att kämpa vidare. Har dessvärre insett att jag bara har åtta små fjuttiga träningar kvar att bli riktigt jävla awesome på. För sedan är det tävlingsdags igen och då vill jag vara grym!
 
 
Här är jag med och kör tumbling (tredje person på första varvet, andra på andra och fjärde på tredje varvet. Om ni undrar.)
 
 
 
 
 Och här är jag med i friståendet (står längst till höger i bild i början av programmet).
 
 
 
Ja, lite så ser det ut. Kul som tusan är det (men samtidigt får jag psykbryt hela tiden för att jag är en liten mes). Har även upptäckt att jag springer som en Mariogubbe. Får försöka göra något åt det...

Kommentarer
Postat av: julia.

:)

2012-10-16 @ 15:43:57
URL: http://julia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0