Personal shopper

Idag har varit en himla rolig dag. Jag har nämligen fått agera personal shopper åt min vän Maria! Det här fick vi ihop. Eller ja, nästan.
Hon har inte köpt klänningen än eftersom den var billigare på nätet än i butiken. Men jag ska tvinga henne att köpa den för klänningen
satt grymt bra på tösen!



Det är så roligt att komma underfund med vad som klär en viss person. Att bestämma kroppstyp och sedan hitta plagg som blir så
himla fina på personen. Maria visade sig till exempel ha värsta smala midjan!
Här har vi lite grejer som jag själv är sugen på.

Imorgon ska mamma och jag gå på stan för att hitta fina plagg att ha på hennes femtioårskalas. Ser såååå fram emot det!

Kommentarer
Postat av: agnes

ALLTSÅ VÄRSTA LYXEN ATT FÅ VARA DET!!!

2011-10-28 @ 21:55:56
URL: http://baradans.blogg.se/
Postat av: Hanna

älskar den svarta klänningen!

2011-11-02 @ 12:03:48
URL: http://pales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0