Längtar

Idag längtar jag ihjäl mig till New York. Jag vill shoppa shoppa shoppa och uppleva staden NUUUUU! Resan är inte bokad än men antagligen blir det i slutet av oktober/början av november.
 
Spenderar dagen i soffan och har surfat efter höstkollektioner från ungefär alla märken som jag känner till. Blivit kär i det mesta från Acne (som vanligt), en tröja från Stylein och en fem plagg sådär ifrån Wildfox (som vanligt).
 
MEN JAG SKA JU SPARA TILL NEW YORK!!! Svårt svårt svårt. Vill ha en ny garderob. Vill ha en ny kappa. Nya byxor. Tröjor, stickat, skor. En fin väska.
 
 
Har nu bara sju dagar kvar på Gästservice för den här säsongen. Det är synd för jag trivs verkligen där. Arbetsuppgifterna är jätteroliga och det är första gången på rätt länge som jag är i en grupp där jag verkligen känner mig uppskattad och omtyckt. De är som jag önskar att min klass var. Eller ja, de får mig att känna mig som jag önskar att jag kände mig i min klass.<3
 
Men en himla kul sak är att jag ska få jobba på ytterligare en avdelning på Liseberg i sommar! Ska dela ut och ta emot personalkläder och kanske till och med få sy lite! De behövde någon som kunde ta korta helgpass på eftersäsongen så nu har jag ett litet extraknäck fram till att parken stänger i oktober. Ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0