Ballet

Jag har ju börjat dansa balett igen (fast tro nu inte att jag kan det här. Jag har bara två ynka - och dessutom utspridda - nybörjarterminer i bagaget) och är därför extra besatt utav allt som har med balett att göra! Från YouTube-videos med tips på hur man vrider ut höfterna och mjukar upp sina tåskor till ballerinabloggar och bilder på tyllkjolar ifrån we heart it. Och så alla träningskläder förstås! Det senare vill jag dessutom dela med mig utav (tillsammans med lite tankar kring hur en ballerina bör lukta). Så här kommer en massa tips på plagg som får dig att se ut som en prima ballerina! I alla fall på håll...

 

Topshop, Topshop, Paul Smith (The Rose), Topshop, Lipsy (ASOS), Topshop, Topshop, Cheap Monday,

Topshop, Repetto (fraktar inte till Sverige. Attans!), Filippa K, Repetto, River Island (ASOS), Filippa K,

Topshop, Chloé (Chloé Eau de Toilette), Filippa K, adidas by Stella McCartney (Nelly), Filippa K,

Cheap Monday, Topshop, Prada (L'eau Ambrées Jewelry Box, har ingen aning om doften men titta bara

smyckesskrinet!), Repetto.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kommer aldrig bli en ballerina, men kläderna alltså, så himla fina!

2012-01-24 @ 11:09:56
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Molly

Jag vill SÅ börja dansa balett, kan ingenting... men ändå!! kläderna är ju såå fina också!

2012-01-26 @ 22:46:42
URL: http://mollyeeb.blogspot.com
Postat av: Miss C

Så underbara prylar! Du har bra smak! :)

2012-02-13 @ 11:01:18
URL: http://missc.se/
Postat av: jennie

är också besatt,så besatt att jag använder broräcket som barr

2012-04-08 @ 20:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0