Lite som Margot Tenenbaum, lite som en allvarlig flicka, lite kaxig, lite docksöt, lite blasé, lite ihålig och kuslig och storögd på en och samma gång.

 
 
 
 
Jag har lekt med den väldigt lilla mängd smink som finns här hemma idag. En pytteliten Clarins-mascara som följt med någon tidning och en uråldrig dipliner ifrån H&M fick stå för den här mörka "nästansotningen". Det blev lite skevt och finishen är bedrövlig men jag fick i alla fall en hum om hur jag ser ut i sotning. Och jag gillar't! Mitt hår börjar dessutom se ut som jag vill ha det, har lärt mig hur luggen ska sättas upp. Och blekta ögonbryn is teh shit!
 
Ja, jag känner mig faktiskt rätt nöjd med min look just nu, tycker att den är rätt intressant. Lite som Margot Tenenbaum, lite som en allvarlig flicka, lite kaxig, lite docksöt, lite blasé, lite ihålig och kuslig och storögd på en och samma gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0