some serious shopping

Den där flickan som säger att hon är en fattig student och tänker spara varenda krona till New York. Den flickan har gjort av med väldigt mycket pengar idag. För idag var det NK-rea!
Klockan 07:28 ställde jag mig i kön utanför varuhuset för att mellan åtta och halv tolv ränna runt och fynda. Det var en grymt bra förmiddag.
(Sedan blev det jobb på Liseberg hela dagen.)
Här har vi grejerna som fick följa med hem:
Den här enorma tröjan ifrån Acne. Den har en dragkedja längs med hela ryggraden också. Inte jätterolig kanske men tror det kommer att bli
riktigt snyggt och jag kommer verkligen att bo i den här tröjan till hösten och vintern!

Sedan blev det även ett par jeansblå rollers ifrån One Teaspoon! Och ett likadant par fast i svart! Fattar inte riktigt varför jag köpte två men just
då kändes det rätt självklart. Man kan ju alltid lämna tillbaka tänkte jag (vilket jag i för sig aldrig gör). Men vad tycker ni? Har man
användning för två par shorts av den här typen eller räcker det med de blå? På riktigt alltså.

Sedan blev det även ett par jeans i den här modellen fast i en grå nyans och med dragkedjor och andra metalldetaljer i en färg som ser ut som
roséguld. Ifrån Dagmar (och köpta på Åhléns som också har rea). De blir fina när man viker upp dem litegrann.

Och så köpte jag en till sak som inte var på rea. Men detta ting ska få ett alldeles eget blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0