cheer vs gympa

Vad som surrat runt i mitt huvud idag: Ska jag träna cheerleading eller truppgymnastik till hösten?
Om jag fortsätter med cheerleadingen så kommer jag att byta förening och träna i Borås istället. Inte för att jag skulle ogilla min nuvarande förening eller så, nej nej. Det handlar om att jag är grymt sugen på att tävla i den avancerade klassen och samtidigt vill ha tryout först efter sommaren (GCO's avancerade lag har redan haft sin tryout). Det blir något längre resa men kanske får jag mer gjort på en 100-buss än på de nuvarande vagns- och bussfärderna i Göteborg.
Eller så blir det truppgymnastik i min gamla förening. Betydligt närmare - gångavstånd till och med (!), bra på så sätt att jag får lära upp mig
igen innan jag kanske kanske åker iväg och leker gympaläger i ett år. Och bra på så sätt att jag får se om det fortfarande är lika kul som det
en gång var. Men å andra sidan noll chanser att bli flyer.
Idag lutar det år gymnastik. I söndags var det absolut cheerleading. Knivigt det här alltså. (Men rätt kul.)

(jag i luften)

Kommentarer
Postat av: Vicky

men åh, kul!

2012-06-08 @ 21:03:47
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0