cheer cheer cheer

Idag har vår förening genrep inför DM. Alla lag kommer att titta på varandras program och efter genrepet ska mitt lag ha sin ordinarie träning. Så jag kommer att vara i hallen mellan 12:45 och 19 idag.
DM är om exakt tre veckor. Det blir första gången jag tävlar i Sverige på tre år, första gången som rödhårig - och första gången som jag tävlar på min födelsedag!!!
Lite så här har det sett ut på tidigare tävlingar.
Cougars (lag i Göteborg), DM 2009

CXS (Laget i Paris) 2010

Ett lite slafsigt bygg med Paris-laget.

Sedan har jag även tävlat med ett lag (i Göteborg) som heter Wildcats. År 2009 var vi i Tyskland och 2011 fick jag hoppa in i laget och följa med
och tävla i Finland. Wildcats är föreningens bästa seniorlag. Dessvärre har jag bara varit med i det laget under de år då de inte har satsat så
mycket. I år är de helt insane-bra! Det hade varit otroligt kul att vara med något år då man verkligen går in för det helt och fullt! Kanske i
framtiden?!

Kommentarer
Postat av: julia.

åh, så bra erica! och vilke bra födelsedag det kommer bli:)

2012-03-04 @ 10:59:14
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0