Genuine dilemma

OK jag har ett problem. Det handlar om någonting roligt men ändå är det inget roligt problem tyvärr. För det verkar som att jag måste välja mellan gymnastik och cheerleading till hösten.
 
Har ju som ni vet funderat en hel del på att börja träna truppgymnastik igen. Och först verkade cheer-träningarna och gymnastikträningarna vara planerade så att jag skulle kunna hinna med båda. Men nu har det visat sig att så är det inte alls!
 
Så antingen Cheerleading...
Onsdag 19-21
Söndag 19-21.
 
Eller Truppgymnastik...
Tisdag 17-20
Onsdag 20-22
Söndag 11-14
 
Det lutar åt truppgymnastiken trots allt. Då får jag fler träningstimmar och möjlighet att bli bra på gymnastik igen. Å andra sidan har jag en himla go kompis i cheerleadinglaget som planerar att gå kvar.
 
SVÅÅÅRT!
 
Gympa:
 
Cheer:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0